Εγγύηση & Τεχνική Υποστήριξη

 Αίτηση

    Πληροφορίες

    Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας
    Η ομάδα μας θα εξετάσει το αίτημά σας και θα σας ενημερώσει σύντομα αν το προϊόν χρειάζεται επισκευή ή αντικατάσταση.

    Παρακαλούμε να μας αναλύσετε το πρόβλημα όσο το δυνατόν πιο λεπτομερώς, ώστε να μπορέσουμε να το αξιολογήσουμε και να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.

    Η αντικατάσταση/επισκευή δεν ισχύει στις εξής περιπτώσεις:

    Φθορά λόγω κακής ή λανθασμένης χρήσης (π.χ. πτώση, χτύπημα, επαφή με νερό σε προϊόν που δεν είναι αδιάβροχο).

    Φυσιολογική φθορά από την πάροδο του χρόνου ή τη συχνή χρήση.

    Επεμβάσεις/τροποποιήσεις από μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία ή πρόσωπα.

    Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς.

    Η διαδικασία αξιολόγησης και αντικατάστασης πραγματοποιείται συνήθως εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε το προϊόν ή εγκρίνουμε το αίτημα.

    Σε περίπτωση που απαιτείται χρόνος καθυστέρηση λόγω έλλειψης αποθέματος, θα ενημερωθείτε άμεσα.

    Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος που καλύπτεται από την εγγύηση, η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάστασή του χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος από εμάς προς τον πελάτη καλύπτονται εξ ολοκλήρου από την εταιρεία.
    Ωστόσο, τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος από τον πελάτη προς την εταιρεία επιβαρύνουν τον πελάτη.

    Αν μετά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν καλύπτεται από την εγγύηση (π.χ. φθορά από κακή χρήση, φυσιολογική φθορά, επέμβαση τρίτων, απουσία απόδειξης αγοράς), τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με όλα τα σχετικά κόστη (έξοδα αποστολής, ελέγχου ή τυχόν επισκευής).

    Οποιοδήποτε πρόσθετο κόστος προκύψει εκτός εγγύησης, ενημερώνεται ο πελάτης πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

    PDF - PNG - JPEG - JPG

    5 MegaByte